تاثیر bold کردن کلمات بر سئو

0 Comments

bold کردن کلمات کلیدی

همونطور که می دونین عوامل زیادی بر سئو یه مطلب موثر هستن و یکی از اونا bold کردن کلمات کلیدی در متنه. بیشتر کارشناسان سئو فکر می کنن که تاثیر این عامل در مقابل موارد دیگری که کلید واژه متن رو تعیین میکنن بسیار کمه و حتی در بعضی مقالات اینترنتی می خونیم که اونو خنثی دونسته ان. البته استفاده درست از این فوت وفن علاوه بر سئو، بر فهم بهتر مطالب به وسیله خواننده هم موثره. چون کاربر میتونه با یه نگاه گذرا بخشای اصلی متن و موضوع اونو درک کنه.

فرق <b> و <strong>

این وسط و با در نظر گرفتن دستورات کدنویسی HTML دو روش واسه Bold کردن یه نوشته هست که در ظاهر فرقی با همدیگه نمی کنن ولی کارشناسانی که این فوت وفن رو بر سئو متن موثر میدونن همیشه تفاوتهایی رو میون این دو در نظر می گیرن. مت کاتس در ویدیو گذشته خود بطور رسمی و در جواب به سوال یکی از کاربران گفت که از نظر روباتای گوگل فرقی میان تگای <b> و <strong> وجود نداشته و هر دو به یه اندازه بر تشخیص کلید واژه متن تاثیر گذارن.

با مشاهده این ویدیو دو نکته اساسی رو باید در نظر داشته باشین تا استفاده درستی از bold کردن کلمات کلیدی در متن خود داشته باشین:

۱- صحبت مت کاتس بیشتر از هر چیز این نکته رو به ما میگه که bold کردن کلمات بر سئو مطلب و چگونگی انتخاب کلید واژه متن به وسیله روبات اثر میذاره، پس بهتره با حفظ زیبایی و خوانایی متن از این فوت وفن هم بهره ببریم.

۲- به کار گیری این فوت وفن تنها راهی واسه معرفی کلید واژه متن به گوگله پس به کار گیری زیادتر از اندازه اون میتونه بی تاثیر بوده و یا حتی تاثیر منفی بر نتیجه کار شما بزاره. پیشنهاد میکنیم که بیشترین حد سه عبارت کلیدی رو در متن انتخاب کرده و bold کنین. هم اینکه تکرار عبارت در خطای بعدی یا پاراگرافای دیگه احتیاجی به برجسته کردن نداره. مثلا یه عبارت مشخص رو بیشتر از دوبار تو یه متن bold نکنین.