سئو

استراتژی بک لینک خود را مستقیماً تنظیم کنید: Beyond Linkbait

مادر بزرگ من گلفروشی بود. او بهترین نمونه های مغازه خود را برای کاشت ، تزکیه و تحویل دادن به دست استفاده می کرد. اگرچه چیزی از سود بزرگ وی در زمینه تجارت کوچک وجود نداشت ، اما به نوعی موفق شد این کار را به مدت ۴۰ سال به پایان برساند.

راز او؟

هر وقت مشتری متوقف می شود ، چگونگی مراقبت از گیاه را به گفتگو می پردازد. جایی در وسط گفتگو ، بهترین مغازه ای را که می توانید فقط چند بلوک از آن خریداری کنید ، در مغازه ای که متعلق به دوستش است ، توصیه می کند.

او همچنین به مردم می گفت که کودها را از کجا تهیه کرده و چه کاری می توانند برای گیاهان انجام دهند.

ببینید ما به کجا می رویم؟ نه؟

اگر او می توانست آنرا انجام دهد ، امروز می تواند انجام شود. به ویژه به دلیل وجود تعداد زیادی وب سایت ها و صفحات با کیفیت بالا که خواندن و پیوند دادن به آنها بسیار گسترده است.

بنابراین ، اگر تنها یک مجموعه فاکتور وجود داشته باشد که موفقیت وب سایت شما را تعیین کند ، این یک استراتژی عالی برای Backlink است.

Backlink

چرا که بازدید کنندگان کافی وجود دارند ، یک استراتژی Backlink ایجاد کنید؟

پیوندهای برگشتی ، همانطور که از قبل می دانید ، پیوندهایی هستند که یک صفحه از هر صفحه دیگر دریافت می کند. این پیوندها ، غالباً از وب سایتهایی در همان مکان یا مربوط به وب سایت شما ، توسط گوگل دنبال می شوند.

پیوند بین صفحه شما و Backlink نه تنها موقعیت شما در SERP بلکه مقام دامنه و اعتبار وب سایت را بهبود می بخشد.

هر سایت جدی به یک استراتژی Backlink نیاز دارد. حتی اگر فکر می کنید بازدید کننده کافی وجود دارد که راه خود را بیابید. چرا؟

از آنجا که شما به همان تعداد افرادی که مرتباً از سایت خود بازدید می کنند نخواهید داشت. با استفاده از یک استراتژی backlink ، شما با وب سایتهایی که قبلاً در طاقچه های خود مستقر شده اند و به شما در جذب بازدید کننده جدید کمک می کنید ، روابط برقرار می کنید.

دقیقاً مثل مادربزرگم با صاحبان مغازه هایش روابط خوبی داشت.

وی بازدید کنندگان کافی داشت ، اما بدون توصیه ، ممکن است هرگز هجوم مداوم مشتری را تجربه نکرده باشد.

واقعاً Linkbait به چه معنی است؟

اولین قدم برای ایجاد استراتژی Backlink ، درک چگونگی استفاده از لینک و چگونگی استفاده صحیح از آن است.

برای بسیاری از افراد ، اصطلاح “linkbait” مفهوم بدی دارد. با این وجود ، هر محتوا را که برای جذب لینک طراحی شده است ، توصیف می کند. این آخرین مقاله است که نیمی از دوستان شما در Facebook در چند روز گذشته به اشتراک گذاشته اند.

Linkbait معمولاً محتوای تصویری مانند اینفوگرافیک ، آزمونها ، فیلم ها ، تصاویر یا راهنمای / مقاله های دقیق است.

اگر خوب باشند ، هم در جستجوی ارگانیک و هم برای اصطلاحات مرتبط رتبه خوبی کسب می کنند. اگر آنها بد باشند ، آنها نخواهند شد

یک لینک خوب دارای چند ویژگی متمایز است:

استراتژی Backlink شما ممکن است محتوای قابل پیوند را ارائه دهد اما مهم است که شما به محتوای مرتبط نیز پیوند دهید.

چه نوع محتوا لینک دهنده های با کیفیت بالا را جذب می کند؟
ما قبلاً ویژگی های لینک خوب (ارزش پیشنهادی ، فراخوانی احساسات ، مرسوم ، مد روز و بصری) را ذکر کرده ایم و مطمئناً آنها بک گراندهایی با کیفیت بالا را به خود جلب می کنند. با این وجود ، چند نوع محتوا وجود دارد که می توانند Backlink را بدست آورند ، و آنها باید به استراتژی backlink شما اضافه شوند.

۱ ٫ راهنماهای چگونه چگونه

آنها مستقیم ، واضح هستند و به خواننده کمک می کنند تا مشکل خاصی را حل کند یا چیز جدیدی یاد بگیرد. اگر قطعه بطور مختصر هر ST را توضیح می دهددر این مرحله ، خواننده آسان است.

راهنماهای چگونگی نوشتن آسان است ، اما همه اینها محبوب نیستند. باز هم ، آنها باید برخی از ویژگی های خوب linkbait ، مانند این مقاله در مورد کاهش وزن از Authority Nutrition داشته باشند.

چاقی

پیوندها مرتبط هستند ، هم شامل لیست گلوله ها و هم تعداد آنها در لیست ها است ، دارای چند تصویر و نمودار ، اطلاعات علمی دارای پشتوانه علمی در مورد سلامتی و غذای شما و محتوای همیشه سبز است. اما بعداً در مورد این موضوع بیشتر

۲ uff چیزهای رایگان

مردم عاشق چیزهای رایگان هستند. حتی اگر در قالب یک دوره رایگان یا یک چالش باشد. صفحه زیر از Idealfit.com بینندگان را دعوت می کند تا ۱۵ روز مسابقه متناسب با بدن را بپذیرند ، حاوی عکس های واقع بینانه قبل و بعد از آن است و بررسی هایی از شرکت کنندگان در مسابقه واقعی دارد.

توجه: Challenge 15 روز مناسب بدن حدود نیم میلیون بازدید در یوتیوب دارد ، بنابراین به آنجا می روید.

۳ Resources منابع گسترده

بیایید کمی با مادر بزرگ عزیزم برگردیم. اگر اینترنت از آن زمان وجود داشت ، او احتمالاً دارای وب سایت با مقالاتی در مورد نحوه مراقبت از گل ها بود.

با این حال ، اگر با مخاطب متخصص برخورد می کنید ، “۵ بهترین کودهای گل” معمول شما بی فایده خواهد بود.

در چنین حالتی ، بهتر است که با منابع گسترده ای مانند مقاله بافر در میانبرهای صفحه کلید همراه باشید.

مطالب ارائه شده در وبلاگ آنها واضح ، بسیار بصری است ، دارای تعداد گلوله ها و شماره ها ، پیوند به وب سایت های مربوطه و گاهی خنده دار است.
خنده

در اینجا می توانیم به وضوح ببینیم که این پست ۱۰۰۰ اشتراک دارد.

چرا پست های لیست همیشه سبز را انتخاب می کنید؟

هر پستی که همیشه جاری باشد و لازم نیست با گذشت زمان تغییر کند ، همیشه سبز است. پست های لیست همیشه سبز بیش از استقبال از استراتژی backlink هستند. که البته اگر واقعاً برای خوانندگان ارزشمند باشند و از ۱۰ مقاله دیگر با عناوین مشابه مجدداً استفاده نشوند.

یکی از راه های نگه داشتن آنها در بالای نتایج جستجو ، پیوند دادن مجدد به آنها در پست های آینده شما است. پس از مدتی ، خوانندگان بیشتری پست شما را در جایی پیدا می کنند و احتمال بیشتری وجود دارد که شخصی در آینده به آن پیوند بخورد.

هرگز قدرت مقایسه را دست کم نگیرید

وقتی در طاقچه رقابت زیادی دارید ، احمقانه است که به طور کامل نادیده بگیرید. چرا از رقبای خود در محتوا یاد نمی کنید؟
احمق

به عنوان مثال ، شما می توانید یک بررسی دقیق درباره چند محصول مشابه از یک تولید کننده دیگر انجام دهید. یا بگویید کدام مارک کفش برای برخی از فعالیت های ورزشی بهتر است.

ورزش

این نوع محتوا سهام عظیمی را برای شما به ارمغان نمی آورد ، اما خوانندگان واقعاً به آن علاقه مند خواهند شد. به علاوه ، مانند این مقاله از Digital Trends ، بک گراندهایی را جذب می کند:

در داراییهای قابل پیوند

به عبارت ساده تر ، دارایی های قابل پیوند اصطلاح دیگری برای لینک دهی عالی است. معمولاً یک مقدار خاص را به آن اضافه می کند ، محتوای بسیار مرتبط با متن لنگر متنوعی دارد و افراد به احتمال زیاد آن را علامت گذاری می کنند.

سیروس شپرد می گوید نقطه شیرین جایی در بین پیوند بین و دارایی قابل پیوند است. این یعنی چی؟

پیوند بد با همه نکاتی که قبلاً با آن روبرو بودیم مخالف است. اما یک مورد خوب ، همراه با برخی از ویژگیهای دارایی قابل پیوند ، یک جفت عالی را ایجاد می کند.

به قول شپرد:

دارایی های پیوند دهنده خوب باعث بازدیدهای مکرر و ترافیک در طول زمان می شوند. پیوندها تحت فشار قرار نمی گیرند اما در مکان های غیر منتظره با متن لنگر طبیعی و مرتبط با آن به دست می آیند. بعلاوه ، وقتی محتوای ارزشمندی را منتشر می کنید که در واقع به موضوع اصلی شما مربوط می شود ، به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک مقام در آن موضوع مستقر کنید ، و به احتمال زیاد در نتایج جستجو برای سؤالات موضوعی مرتبط با آن ظاهر می شوید.

تعداد سرفصل ها ، بیش از حد!

آخرین نکته در استراتژی Backlink شما باید عناوین باشد. درست است که مردم هنوز هر از گاهی بر روی عناوین احساساتی یا بحث برانگیز کلیک می کنند.

این آسیب ممکن است بعد از کلیک بر روی آن انجام شود ، اما خوشبختانه ، خوانندگان مدت طولانی در آنجا نمی مانند و می دانند که آنها فریب خورده اند. علاوه بر این ، این صفحه اغلب بدون هیچ ارزشی است و برای خوانندگان کاملاً بی فایده به نظر می رسد.

برخی از وب سایت ها مانند فیس بوک که الگوریتم های ضد کلیک طعمه را در سال ۲۰۱۴ و Conti معرفی کرده اند ، علیه آن می جنگندnued مبارزه با آنها در سال ۲۰۱۷٫

متأسفانه ، حتی وب سایتهای با قدرت بالا گاهی اوقات این کار را برای بدست آوردن کلیک انجام می دهند ، با بدترین کلیک برای همیشه.
Backlink ها ابزاری قدرتمند SEO برای پخش مطالب شما از طریق اینترنت ، تقویت روابط با سایر وب سایت های مرتبط ، بهبود موقعیت شما در SERP ها و بهبود اختیار دامنه شما هستند.

هنگام ساخت استراتژی backlink خود ، به خاطر داشته باشید که: