سئو

آیا برای تبلیغات در سایت AdSense باید برای هر کلیک پرداخت کنید؟

AdSense و AdWords دو طرف یک سکه هستند. AdWords به تبلیغ کنندگان وسیله ای می دهد تا بتوانند ترافیک هدفمند را به سایت خود بر اساس هزینه هر کلیک هدایت کنند ، و AdSense به صاحبان سایت اجازه می دهد تا با میزبانی تبلیغات در وب سایت های خود (یا ویدئو ، برنامه ها ، بازی ها و غیره) درآمد تبلیغی را به اشتراک بگذارند. خرد سنتی فقط این است که: Adwords برای تبلیغ کنندگان است و AdSense برای ناشران است و “هرگز این دو نفر ملاقات نمی کنند.”

با توجه به این ذهنیت طولانی که در ذهن شما ایجاد شده ، جای تعجب نیست که وقتی صفحه رسمی گوگل AdSense گوگل+ شروع به تبلیغ می کند ، نشان می دهد که ناشران می توانند برای افزایش ترافیک سایت ، به دنبال خرید AdWords باشند. آیا آنها نشان می دهند که Arbitrage اکنون خوب است؟ آیا آنها فراموش کرده اند که ناشر ۱۰۰٪ قیمت یک کلیک را پرداخت می کند اما فقط ۶۸٪ از قیمت را هنگام بازدید کننده از طریق یک تبلیغ دریافت می کند؟ حتی این واقعیت را نادیده می گیرند که CTR های صفحه هرگز ۱۰۰٪ نمی شوند ، این اعداد باعث نمی شوند این ایده بسیار جذاب به نظر برسد.

قیمت

بگذارید شفاف باشیم – داوری مجاز نیست

Ad Arbitrage فرایند خرید ترافیک ارزان و سپس ایجاد حاشیه با داشتن آن مرخصی از ترافیک از طریق تبلیغات با قیمت بالاتر است.

این نوع تنظیمات به طور خاص توسط خط مشی تبلیغات گوگل ممنوع است ( خط مشی تبلیغات – Arbitrage ) و به همین ترتیب می تواند حساب ناشر را به خطر اندازد. اگر AdSense در مورد Arbitrage صحبت نمی کرد ، پس چرا ناشران از AdWords استفاده می کنند؟

هدف قرار دادن کاربران چند بازدید

هر بار که کاربر به وب سایت شما برگردد ، فرصتی وجود دارد که آنها با یک پیوند کسب درآمد از آن خارج شوند. هدف قرار دادن بازدیدکنندگانی که احتمالاً بازدیدهای مکرر را انجام می دهند ، شانس شما را برای بازگشت هزینه آن بازدید کننده بهبود می بخشد.

مثال: محتوائی که به دلیل ماهیت آن ، مرتباً می توانند از این نظر عملکرد خوبی داشته باشند. بخش های خبری سایت ها و رویدادها – به ویژه هنگامی که کاربران از طریق صفحات سطح بالا به جای موارد منفرد وارد می شوند.

استفاده از AdWords بدان معنی است که شما فقط نباید از طریق صفحه فرود ، بلکه با اصطلاحات واقعی مورد استفاده قرار بگیرید. شناسایی عباراتی که ممکن است جستجوهای منظم را نشان دهد می تواند نشانه ای برای یافتن این بازدید کنندگان در حال تکرار باشد.

با وجود این ، شما می توانید منابع ترافیکی تکراری را تکرار کنید ، نظارت بسیار مهم است. با درج متغیرهای ردیابی تبلیغات در AdWords و تغییر آنها در صفحات مختلف فرود ، ساده است که به گزارش های وفاداری بازدید کنندگان نگاهی بیندازید تا مشخص کنید که کدام یک از فعالیت های AdWords شما این بازدیدکنندگان را تکرار می کند و حتی درآمد آنها توسط آنها ایجاد می شود.

تولیدکننده محتوای هدف

در سایت هایی که درآمد AdSense توسط محتوا تولید شده توسط کاربر هدایت می شود ، ممکن است غالباً به منظور هدف قرار دادن تولید کنندگان محتوا نسبت به مصرف کنندگان نهایی ، هزینه به مراتب بیشتری بپردازند.
به عنوان نمونه از یک سایت طبقه بندی شده اتومبیل استفاده کنید. هدف قرار دادن جستجوهای “اتومبیل برای فروش” به این معنی است که هر کلیک برای یک کاربر که می تواند وب سایت شما را با پیوند پرداخت شده ترک کند ، پرداخت می کند. هدف قرار دادن جستجوهای “فروش اتومبیل خود” به معنای هدف قرار دادن کاربرانی است که می توانند محتواهایی را اضافه کنند که چندین خریدار بالقوه را به سایت جذب کند – به طور موثری دسترسی شما را ضرب کند.

تقویت کننده هدف

هدف قرار دادن کاربران که احتمالاً پیام شما را تقویت می کنند راه دیگری برای بدست آوردن ارزش اضافی از ترافیک پرداخت شده شما است. وبلاگ نویسان ، کاربران مکرر شبکه های اجتماعی و سایر تأثیر گذاران آنلاین می توانند بدون کلیک کردن بر روی یک تبلیغ ، ارزش واقعی را به یک سایت دارای درآمد AdSense بیاورند.

قرار دادن آگهی های هدفمند به ویژه برخی از فرصت های جالب را در رابطه با افزایش آگاهی از سایت شما در بین تأثیرگذار در طاقچه شما باز می کند. قرار دادن تبلیغات شما در سایتهایی که احتمالاً توسط بلاگ نویسان و روزنامه نگاران در طاقچه شما استفاده می شود ، می تواند شانس شما برای دریافت پوشش را افزایش دهد. حتی می توانید به جای هدف قرار دادن مکانها در سایت شخصی وبلاگ نویسان بروید – اما مطمئن باشید آدرس وب سایت خود را روشن کنید زیرا آنها نمی خواهند بر روی تبلیغات در سایت خود کلیک کنند.

ممکن است به معنای آسان نیست

AdWords غالباً معاملات ناشران جدیدی را ارائه می دهد که در ماه اول شما تبلیغات یارانه ای ارائه می دهند. اگر قبلاً AdWords را امتحان نکرده اید ، آنها بدون تحمل هزینه های کامل “مرحله یادگیری” روش بسیار خوبی را برای شروع کار ارائه می دهند.

پرداخت برای کاربران بر اساس هر کلیک ممکن است برای هر ناشر مناسب نباشد و تقریباً مطمئناً برای هر نوع بازدید کننده وب سایت مناسب نیست. آن را به درستی دریافت کنید ، و می تواند وب سایت شما را با استفاده از توربو شارژ کند!

© ۱۳۹۸ دانلود فایل های متن کامل پایان نامه ارشد - AppPage Powered