سئو

نظارت بر رسانه های اجتماعی آسان ساخته شده است

توجه: این مقاله شامل ارجاع به دسک تاپ پیشرفته رتبه بندی وب است ، نسخه ای که دیگر در حال توسعه فعال نیست.

مشتری می پرسد وب سایت من چگونه کار می کند؟ ؟
خوب ، در این ماه برای ۱۰ کلمه کلیدی دیگر در گوگل رتبه بالاتری داریم. من می گویم تلاش ما پرداخت شد!
واقعاً؟ این عجیب است ، “به همین دلیل من این تلاش را در درآمدهای خودم نمی بینم

متأسفانه ، این مکالمه خیالی یکی از واقعیت های امروز را خلاصه می کند. نتایج رتبه بندی ساده دیگر نشان دهنده رشد واقعی یک تجارت آنلاین نیست.

۲ search جستجوی جهانی
۳ ٫ شخصی سازی

متعاقباً ، این امر بر نحوه رفتار جستجوگران هنگام انتخاب یک صفحه وب از لیستهای نتیجه ای که در مرورگر مشاهده می کنند ، تأثیر می گذارد.

رتبه بندی وب پیشرفته در حال حاضر به شما کمک می کند تا با ادغام موتورهای جستجوگر گوگل Location و گوگل Universal ، از عوامل جستجوی موقعیت مکانی و جهانی استفاده کنید.

با انتشار نسخه جدید AWR 8.8 ، اکنون می توانید با توجه به فعالیت رسانه های اجتماعی خود به عامل سوم – شخصی سازی – نزدیک شوید.

با نگاه از منظر رسانه های اجتماعی ، جستجوی شخصی فقط زمانی مؤثر است که جستجوگرانی که به آنها هدف می گیرید در حساب های گوگل خود وارد شوید. در این حالت موتور جستجو لیستی از نتایج شخصی را برای هر فرد برمی گرداند که شامل صفحاتی است که توسط دوستان وی توصیه می شود.

برای رسیدن به این مخاطب ، باید یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید ، و مرتباً بر واکنش ها به محتوا و فعالیت های خود نظارت کنید.

سه مرحله وجود دارد که باید برای نظارت بر رسانه های اجتماعی معتبر در نظر بگیرید: گوش دادن ، تجزیه و تحلیل و ارتباط دادن اطلاعات با رویدادهای گذشته. در اینجا نحوه استفاده AWR به شما در مدیریت همه آنها در یک چارچوب یکپارچه کمک می کند:

۱ to به مخاطبان خود گوش دهید

یک دلیل خوب وجود دارد که مردم دو گوش و فقط یک دهان دارند … گوش دادن به مخاطب شما عنصر اصلی یک استراتژی ارتباطی خوب در رسانه های اجتماعی است. دامنه جمع آوری اطلاعات مربوطه است که براساس آن می توانید تصمیمات آگاهانه دیگری را برای تجارت آنلاین خود اتخاذ کنید.

AWR به شما کمک می کند تا به راحتی مشاهده کنید که محتوای شما تا چه میزان به مخاطب هدفمند و همچنین بازخورد شما دریافت می کند. با ویژگی جدید رسانه های اجتماعی ، از نوار منوی عمودی سمت چپ ، به سه گزارش تعاملی در رسانه های اجتماعی دسترسی دارید که هر یک مجموعه ای از داده های مختلف را مدیریت می کنند.

۲ the بازخورد دریافتی را تحلیل کنید

هنر ایجاد روابط محکم با دیگران همیشه مبتنی بر توانایی تحلیل مکالمات است.

به عنوان مثال توییتر محیطی است که می توانید با ده ها نفر درگیر بحث و گفتگو شوید. دیدن محتوای واقعی ذکرها یا بازتوییت های آنها ، که در یک جدول جامع سازماندهی شده اند ، به شما کمک می کند تا واکنش های مربوط به فعالیت اجتماعی خود را تحلیل کنید.

با اتصال AWR به حساب توییتر خود ، می توانید این اطلاعات ارزشمند را بازیابی کنید و دقیقاً retweets ، Mentions ، لیست ها و دنبال کنندگان نمایه شما در گزارش توییتر موجود است.

می توانید معیارهای مختلف توییتر را با انتخاب یکی از موارد مورد علاقه خود از جعبه فیلتر بالا ، تغییر دهید.

۳ ٫ با اطلاعات قبلی مرتبط باشید

هنگامی که می توانید آن را با رویدادهای گذشته مرتبط کنید ، اطلاعات جدید بسیار با ارزش تر می شوند. این یک عامل اصلی برای درک روند مخاطبان شما است.

با گزارش جدید تعاملی فیس بوک در AWR ، می توانید اطلاعات تاریخی در مورد تعداد لایک ، لایک جدید و صحبت کردن در مورد را که صفحه فیس بوک شما مشاهده می کنید مشاهده کنید. کسب کردن.

این به شما کمک می کند تا مشکلات استراتژی ارتباطات رسانه های اجتماعی خود را شناسایی کنید.

مشکلات

نتیجه گیری

شخصی سازی عاملی است که چشمگیرترین تغییر را در نحوه نگاه SERP ها به ارمغان می آورد. سیگنال های اجتماعی که در سازوکارهای گوگل برای تفسیر اهمیت نتایج یکپارچه شده اند ، اندازه گیری اثر واقعی رتبه های بالا غیر شخصی را بیش از پیش دشوار می کند.

روش دستیابی به این هدف ، رسیدن به مخاطبان گسترده تر هر روز با محتوای خوب و با کیفیت است. از این گذشته ، این چندان با دامنه گوگل تفاوت ندارد “