سئو

روندهای رسانه های اجتماعی شما باید در سال ۲۰۱۷ توجه داشته باشید

در حال حاضر ، بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر در سراسر جهان به طور فعال از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و این تعداد ، با نرخ ۹٪ در سال ، افزایش می یابد.

نبرد آنها برای جلب توجه ما ، هرچه بیشتر شدیدتر شده است ، زیرا میزان پول و منابعی که شبکه های اجتماعی خرج کرده اند به ۱۰٫۹ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش ۵۵ درصدی در هزینه های سال گذشته است که حدود ۷ میلیارد دلار بوده است.
دلار

پیش بینی می شود که دسترسی به شبکه های اجتماعی در طول سال ها افزایش یابد ، و آگاهی از روند رسانه های اجتماعی ، که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد ، برای مشاغلی که می خواهند از رقابت جلو بمانند ، به یک ضرورت واقعی تبدیل شده است.

غول های رسانه های اجتماعی ظهور بی وقفه به قدرت می رسند

با افزایش تعداد کاربران فعال و تعداد ساعات فزاینده ای در رسانه های اجتماعی می گذرانیم ، با اطمینان می توان فرض کرد که دسترسی آنها فقط در دوره زمانی بعدی می تواند رشد کند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که شرکت های بزرگ بیشتر به منظور جلوگیری از ایجاد خالق محتوای متوسط ​​از تجارت ، بیشتر روی مختل کردن جریان اطلاعات تمرکز می کنند. این امر با استفاده از هوش مصنوعی ، الگوریتم های بهبود یافته ، ربات ها و حتی افراد واقعی به بهترین نتیجه ممکن می رسد ، همه این افراد تحت پوشش کاهش درهم و برهمی قرار می گیرند و فقط به کاربران مهم نشان می دهند.

Google مدتی است این کار را انجام داده است ، با ارائه مطالب مطابق با قوانین و مقررات آنها ، و فیس بوک در حال حاضر تصمیم گرفته است که کدام محتوا در اخبار خود به شما برسد.

با اپیدمی اخبار جعلی مبارزه کنید

اگرچه Google قبلاً با تغییر الگوریتم های خود اقدام به تلاش برای مقابله با این مشکل کرده است تا بیشتر بر روی دقت محتوا تمرکز کند ، اما مسئله تقویت اطلاعات غلط مطمئناً در سال بعد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

هوشیار بودن و نظارت منظم بر روی روزنامه های آنلاین و رسانه های اجتماعی برای اطلاعات جعلی که می تواند بر برند یا تجارت تأثیر منفی بگذارد ضروری است.

بهترین راه برای انجام این کار این است که بازاریابان و بسترهای اجتماعی قبل از به اشتراک گذاشتن هر اطلاعات و اخبار را بررسی کنند ، پیامدهای انتشار اخبار و اطلاعات را بفهمید و مستقیماً از معامله و همکاری با کسانی که به طور مداوم پخش می شوند خودداری کنید. اطلاعات نادرست این نه تنها پیش بینی رسانه های اجتماعی بلکه برای همه رسانه ها و رسانه های خبری در سراسر جهان است.

ظهور اجتناب ناپذیر پیام های اجتماعی

این در شرایطی است که این اپلیکیشن ها مخاطبان واقعاً گسترده ای را در همه گوشه و کنار دنیا دارند و مارک های تجاری به احتمال زیاد از این چنین مخاطب بزرگی برای فشار آوردن به محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

پیام رسانی هدفمند با استفاده از نوآوری های فناوری هوشمند

ما شاهد افزایش استفاده از API ها و خدمات اختصاصی برای ادغام اتوماسیون و جستجوی بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم عامل های تبلیغاتی خواهیم بود که برای اهداف بازپرداخت استفاده می شود.

استراتژی های بازاریابی جدید و بهبود یافته

برقراری روابط بلند مدت و مفید و بلند مدت با طرفداران برند ، پتانسیل بسیار بیشتری برای این امر دارددرآمد نسبت به روابط تأثیرگذار سنتی ، اقتصادی محور که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد.

اقتصادی

استفاده از کارمندان و بازاریابی تجاری و تجاری

ما شاهد ابزارهای بیشتری برای استفاده بیشتر از نیروی کار و تبدیل آن به گروهی از مدافعان و مروج اجتماعی خواهیم بود.

پیشرفت محتوای تصویری

خواه این فیلم ها با بودجه بالا ، پخش مستقیم و یا حتی کمپین های تولید شده توسط خود کاربران باشد ، قطعاً شاهد افزایش نوع بصری محتوا در سال ۲۰۱۷ خواهیم بود.

واقعیت مجازی و رسانه های اجتماعی

جذب مخاطب در زمان واقعی

این امر منجر به افزایش تقاضا برای تیم های پشتیبانی مشتری متقاطع آماده پاسخگویی به افزایش تعداد سؤالات روزانه رسانه های اجتماعی خواهد شد. به راحتی می توان فرض کرد که سرانجام ، همه مارک ها و مشاغل خدمات پشتیبانی مشتری خود را به طور کامل روی حساب های رسانه های اجتماعی خود تغییر خواهند داد.

استفاده از chatbots

این همه مربوط به کاربرانی است که می خواهند بلافاصله به سوالاتشان پاسخ دهند ، اما تاکنون ، مشاغل غالباً وقت شیرین خود را برای پاسخ دادن می گیرند. با استفاده از گپ های چت ، وظیفه پاسخگویی به تعداد فزاینده ای از کاربران به صورت خودکار صورت می گیرد و خدمات مشتری به خودی خود دفع می شود و بسیار کارآمد تر می شود.

روند آشکار در سال ۲۰۱۷ غول های شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و اسنپ چت تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر در زندگی روزمره ما است.

این که آیا در جستجوی محتوا ، معاشرت با دوستان و همکاران یا حتی خرید آنلاین است ، مارک ها و مشاغل به شدت به صنعت رسانه های اجتماعی متکی هستند تا محصولات و خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهند.

این که آیا آنها در نیت خود موفق خواهند شد ، یا به سادگی جهنم زندگی را از تجربه رسانه های اجتماعی ما اسپم می کنند ، هنوز مشخص نیست.
اسپم