ممیزی سئوی کامل دیجیتال مقدماتی – قسمت اول

0 Comments

وقتی مدتی وب سایت دارید ، احتمالاً به روز می شوید تا سئو را به روز کنید. هر از چند گاهی باید این کار را انجام دهید یک ممیزی کامل جستجوگرها تا اطمینان حاصل شود که همه چیز درست است. این اولین راهنما از سه بخش ما برای یک ممیزی SEO کاملاً بالا به پایین برای هر سایتی است.

قسمت اول: سئو فنی

در اینجا لیست کامل کاملی از آنچه باید جستجو کنید وجود دارد. خیلی زیاد است ، بنابراین خود را آماده کنید! اطمینان حاصل کنید که یک فنجان قهوه یا چهار عدد آن را برای دست دادن دارید.

با یک سایت شروع کنید: جستجو کنید

نگاه کنید که چند صفحه برگشته است.

نتیجه اصلی باید صفحه اصلی باشد – در غیر اینصورت ، این می تواند به دلیل جریمه ای است که شما هنوز پیدا نکرده اید یا مشکلی با پیوند داخلی سایت. با این حال ، همیشه به این معنا نیست که مشکلی وجود دارد – در نظر داشته باشید این یک بررسی “سریع و کثیف” است.

مشکلی

چه تعداد صفحه فرود در گوگل Analytics است؟

با سایت تماس بگیرید: جستجو کنید. این یک روش دقیق تر برای دیدن کدام صفحه هایی است که Google فکر می کند با ارزش است.

جستجوی نام تجاری خود

آیا صفحات مربوطه در نتایج جستجو ظاهر می شوند؟ اگر اینطور نیست ، شما در جایی مسئله دارید.

نتایج حافظه نهان گوگل

می توانید محتوا را ببینید؟ آیا پیوندهای ناوبری آنجا هستند؟ آیا می توانید پیوندهایی را ببینید که در سایت شما نیستند؟ برای یک بررسی کامل از نسخه متنی سایت خود استفاده کنید.

جستجوی تلفن همراه

آیا سایت شما به عنوان تلفن همراه دوستانه است؟ آیا صفحات فرود یکسان هستند؟ برای اطمینان از جستجوی ارگانیک ، باید مطمئن شوید که سایت و صفحات سازگار با تلفن همراه هستند.

اطمینان حاصل کنید که برچسبهای عناوین منحصر به فرد و بهینه سازی شده اند – غالباً این به معنی استفاده از کلمات کلیدی اصلی در ابتدای تگ و نام تجاری شما در انتها خواهد بود. برای اطمینان از نمایش کامل ، حداکثر از ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر استفاده کنید.

موارد زیر را بررسی کنید:

     

  • صفحات مهم دارای توضیحات متا قانع کننده و عناوین بهینه شده
  • هستند
     

  • در صورت وجود عناوین موجود و توضیحات متا آنها را تکمیل کنید
  •  

  • کلمات کلیدی اولیه باید در عناوین استفاده شود
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که صفحات از عبارات کلمات کلیدی و گزینه های مشابه در طول محتوا استفاده می کنند (اما از آنها بیش از حد استفاده نکنید!)
  •  

  • هر صفحه باید حاوی محتوای منحصر به فرد باشد
  •  

  • نام فایل ها ، برچسب های alt و عنوان باید دارای کلید واژه های مناسب باشند
  •  

  • URL ها باید به صورت مناسب توصیفی و بهینه سازی شده
  • باشند

با این حال ، تغییر آدرس های اینترنتی با ۳۰۱ تغییر مسیر می تواند تأثیر منفی بگذارد ، بنابراین فقط اگر واقعاً بد باشد یا وقتی نیازی به تغییر URL در یک لینک موجود ندارید ، آنها را تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که پارامترهای بیش از حد وجود ندارد و شناسه جلسه را شامل نمی شوند. اگر URL هایی در معرض موتور جستجو هستند ، باید حالت ایستا داشته باشند. URL ها همچنین باید ۱۱۵ نویسه یا کمتر باشند.

برای نشان دادن آنچه در مورد شماست ، باید محتوا کافی داشته باشید. به نظر می رسد روزهای ‘صفحه باید حداقل ۴۰۰ کلمه باشد و بیشتر بهتر باشد. در حقیقت ، با داشتن صفحه اصلی ، ما اخیراً موفقیت کمی از رویکرد کمتری داریم. با این حال ، بیایید بگوییم ۱۵۰ کلمه حداقل حرف کم است.

آیا صفحات فرود بهینه شده اند؟

اطمینان حاصل کنید که متن صفحه فرود فراوان است تا درک موتور صفحه را به موتورهای جستجو برساند. فقط از همان صفحه از صفحه استفاده نکنید – آن را اصلی و منحصر به فرد نگه دارید.

آیا صفحات فرود مناسب دارید؟ به خدمات اصلی ، مکانها یا بخشهایی که ارائه می دهید نگاه کنید – آیا همه آنها دارای صفحه های فرود بهینه و غنی از محتوا هستند؟ من یک بار با یک خرده فروش مد کار کردم که دارای وب سایت گسترده تجارت الکترونیکی با فیلتر مناسب در هر نوع پوشاک بود.

این بدان معنی است که شما به طور بالقوه می توانید صفحات فرود طبیعی برای انواع محصولات داشته باشید. عنصری که آنها نداشتند مارک ها بودند. برای افزودن این مسئله کار قابل توجهی انجام داد ، به خصوص که ما به جای بهینه سازی صفحات دسته بندی ، این صفحات فرود کاملاً برجسته را ایجاد کردیم. ارزشش را داشت. نتایج فوق العاده بود – آنها در حال حاضر حدود ۳۰ صفحه فرود با کیفیت بالا را در مارک های کلیدی داشتند – ترافیک ارگانیک!

آیا صفحات پر از محتوای واقعی هستند؟

این به معنای به طور کلی اجتناب از لیست ها و قطعاً جلوگیری از پیوندهای تصادفی است.

آیا از کلمات کلیدی به درستی استفاده شده است؟

آیا کلمات کلیدی و محتوای صفحه با هم هماهنگ هستند؟ آیا از کلمات کلیدی و عبارات دم بلند استفاده می شود؟ همچنین با استفاده از کلمات کلیدی ، مطالب تکراری را چک کنید و همچنین عناوین صفحه را با استفاده از کلمات کلیدی تکرار کنید.

آیا مطالب برای انسان ها هم زیاد است؟

فقط برای عنکبوت های موتور جستجو ننویسید ، مطمئن شوید که محتوای آن روشن است و دقیقاً می گوید آنچه شما انجام می دهید برای خوانندگان بشری نیز درک می کند. از پاراگرافهای مناسب استفاده کنید، علائم نگارشی ، تصاویر ، هدرها (با برچسب H). اطمینان حاصل کنید که خواندن آن آسان است. از عناوین جلب توجه استفاده کنید.

محتوا در مقابل تبلیغات

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما منحصر به فرد است و فقط یک تبلیغ نیست ، به خصوص در بالای صفحه.

بدون محتوای تکراری

یک URL برای هر قطعه محتوا

جستجو کنید و اطمینان حاصل کنید که فقط یک بار از محتوا در سایت خود استفاده کرده اید. اگر از فیلتر محصولات شما همان محصولات موجود در URL های مختلف را دارید ، چیزی را کپی نکنید ، از جمله توضیحات محصول – اگر شما می توانید نسخه متعارف را حاشیه نویسی کنید. هیچ محتوای تکراری در زیر دامنه های دیگر یا سایت دیگری که تجارت ممکن است در اختیار داشته باشد نیست. حتی نسخه های چاپی و مناسب صفحات را می توان در برابر شما شمرد.

مراقب آنچه هستید که در اینجا مسدود می کنید – بعضی از منابع داخلی و صفحات سرپرست خوب هستند (اگرچه این به هیچ وجه آنها را تضمین نمی کند) ، اما دیگر توصیه نمی شود صفحات Javascript و CSS خود را مسدود کنید. در حقیقت ، انجام این کار امروزه ممکن است ظنها را به وجود آورد.

شما همچنین باید از مکان نقشه سایت خود (یا در صورت استفاده از چندین نقشه) از فهرست نقشه سایت استفاده کنید.

CSS ، JavaScript و کوکی ها را خاموش کنید

اکنون بررسی کنید که همه پیوندها کار می کنند و آن محتوا هنوز وجود دارد. این یک آزمایش خوب در مورد چگونگی دیدن روبات ها در سایت است زیرا هرچند قابلیت های آنها همه وقت کامل تر است. شما نمی توانید اعتماد کنید که آنها به اندازه یک بازدید کننده انسانی قادر باشند.

بررسی برچسب noindex روبات های متا در صفحات

اطمینان حاصل کنید که فقط صفحات مناسب دارای دستور noindex مانند صفحات هدف هستند.

در اکثر موارد ، این باید کمتر از ۱۰۰ باشد – اما مانند بیشتر موارد جستجوگرها ، اگر دلیل خوب و غیرقابل دستکاری در پشت آن وجود داشته باشد ، قوانین می توانند خم شوند – به خصوص اگر صفحه معتبر باشد.

درباره ساختار پیوند افقی و عمودی خود فکر کنید

به طور گسترده ، مواردی که از اهمیت یکسانی برخوردار هستند – به گفته ما انواع لباس در وب سایت تجارت الکترونیک – باید ساختار افقی شما را تشکیل دهند. اینها دسته های سطح بالا شما هستند.

سپس در این مثال ساختار عمودی شما شامل زیربخشهای منطقی از دسته اصلی برای زیر شاخه های شما و سپس به صفحات محصول شما می شود.

از پیوندها در محتوا استفاده کنید ، به تنهایی خاموش نیست

فقط پیوندهای گسترده ای در محتوا نداشته باشید ، آنها باید در متن باشند ، در متن باشند و در صورت لزوم استفاده شوند – یعنی جایی که ارزش بازدید کننده را فراهم می آورد.

از پیوندهای مناسب برای پاورقی استفاده کنید

پیوندهای پاورقی نباید برای موارد اصلی پیمایش استفاده شود.

متن لنگر

دستورالعمل های گوگل را برای متن لنگر دنبال کنید – نمی توانید این سیستم را با متن زیادی در متن لنگر غنی از کلمات کلیدی بازی کنید. اکثریت قریب به اتفاق پیوندهای ورودی شما باید دارای نام تجاری / URL شما باشند.

بدون پیوند شکسته

در حالی که برخی از ۴۰۴ ها نمی توانند باعث رتبه بندی قابل توجهی در مورد شما شوند ، باید تحت کنترل قرار گیرند زیرا این کار روی تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

شما باید تقریباً از همه مکانهایی که می خواهید “آب پیوند” از آدرس اینترنتی قدیمی به آدرس جدید منتقل شود ، از ۳۰۱ استفاده کنید. استثنائات بالقوه از جمله تغییر مسیر برای ورود به سیستم / توابع حساب ، سوئیچ ارز و غیره

بنابراین به طور کلی این بدان معنی است که هیچ ۳۰۲s ، ۳۰۷s ، تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت یا متا تازه سازی نمی شوند!

تغییر مسیر مستقیم است

هیچ زنجیره ای پیچیده تغییر مسیر ، فقط یک به b.

جاوا اسکریپت//۳/h3>
در جاوا اسکریپت پیوند ندارید ، زیرا شما واقعاً نمی توانید به این افراد اعتماد کنید که بتوانند از آنها پیروی کنند.

/h3>
بررسی کنید که محتوای از طریق iFrames به آن وارد نشده است – به جز ویدیوی عجیب یوتیوب ، شما می خواهید اکثریت قریب به اتفاق مطالب شما بصورت بومی در وب سایت شما زندگی کنند.

فلاش (آه-هه)

سایت شما نباید در Flash انجام شود. اگر احتمالاً باید از استفاده از Flash به هیچ وجه خودداری کنید – به سرعت منسوخ می شود.

کنسول جستجو (گوگل Webmaster Tools)

برای ارسال نقشه های نقشه ، یافتن انواع خطاها – ۴xx ، ۵xx و غیره از کنسول جستجو (قبلاً گوگل Webmaster Tools) استفاده کنید و هشدارهای مجازات را مرور کنید.

نقشه های XML

اطمینان حاصل کنید که از نقشه های کامل XML استفاده کرده اید ، که آنها معماری ضعیفی را در سایت شما پنهان نمی کنند و از پروتکل های مناسب پیروی می کنند (که می توانید در اینجا آزمایش کنید).

نسخه سایت متعارف

سرور شما باید نسخه “صحیح” سایت شما را ایجاد کند – یعنی از آن در URL استفاده می کند یا نه؟ آیا در کل سایت https ایجاد می کند؟ اگر اینگونه نباشد ، درست است که هنوز هم برای مواردی مانند فرآیند پرداخت ، یک ارتباط امن برقرار کنید ، اما هرگز نباید در سرتاسر سایت به طور تصادفی به کار گرفته شود.

 

  • http: // www.
  •  

  • https: // www.
  •  

  • http: //
  •  

  • https: //
  • باید از برچسب پیوند متعارف به طور صحیح استفاده شود

    شایع ترین نیاز به برچسب های متعارف که می بینم در سایت های تجارت الکترونیکی است که فیلتر محصولات روی URL تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، در یک خرده فروش کفش ممکن است ابتدا از طریق سبک حرکت کنید یا از اندازه اول ، دو URL را ایجاد کنید که منجر به یک محصول می شوند. بنابراین باید به گوگل بگویید که دلیل موجهی برای آنچه که آنها تکرار تلقی می کنند وجود دارد:

    مثال.com/high-heels/size-7/some-shoes

    مثال.com/size-7/high-heels/some-shoes

    باید سریع باشه! (البته!). من بررسی های اولیه را از طریق Pagespeed Insights توصیه می کنم. این ممکن است اجرای آسان سرورهایی مانند فعال کردن فشرده سازی و اعمال حافظه پنهان مرورگر را آسان کند. همچنین وظایف بالقوه وقت گیر ، مانند بهینه سازی تصاویر ، تا وظایف بالقوه غیرممکن / غیر قابل ارزش برای از بین بردن مسدود کردن رندر را آشکار می کند ، در جایی که ممکن است زمان سرمایه گذاری ارزش کاهش سرعت را نداشته باشد.

    پس از این ، نگاهی به Gtmetrix و Pingdom برای یک شکست فوق العاده کامل بیندازید. مجدداً ، برخی از این کارها ممکن است برای بازده هایی که تولید می کنند خیلی زیاد فشرده باشند – پیشرفت ها را به اختیار خودتان دنبال کنید!

    سرانجام ، با توسعه دهندگان و شرکت میزبان خود در مورد اقدامات دیگری که می توانید انجام دهید صحبت کنید – این ممکن است شامل استفاده از شبکه تحویل محتوا برای ارائه نسخه های توزیع شده جغرافیایی محتوای شما باشد.

    آیا از یک طرح پاسخگو استفاده می کنید؟

    این روزها بیشتر افراد یک طرح پاسخگو ارائه می دهند و دیدن دلیل آن دشوار نیست. این با چیدمانهای صفحه نمایش جدید سازگار است (مانند iPads های حتی بزرگتر اخیر) و از بروز مشکلات سئو که می تواند با یک سایت همراه پیکربندی شده نامناسب ایجاد شود ، جلوگیری می کند و در صورت عدم دقت ، می تواند باعث ایجاد مشکلات محتوای تکراری شود.

    مشکلات

    آیا از سایت موبایل استفاده می کنید؟

    موبایل

    در سایت موبایل خود و همچنین سایت عادی خود از آنالیز استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که نشانه گذاری به درستی با m.site که از روی دسک تاپ با re = “alternate” به دسک تاپ نشان داده شده است ، انجام شود سایت موبایل باید با سایت رومیزی متعارف مطابقت داشته باشد.

    سرویس پویا؟

    سرویس پویا به این معنی است که برای هشدار دادن به موتورهای جستجو درباره استفاده از موبایل باید از هدر Vary HTTP استفاده کنید.

    رفع نیاز کاربران از طریق تلفن همراه؟

    بررسی کنید که کاربران موبایل شما در سایت شما به دنبال چه چیزی هستند و بهینه سازی مناسبی را انجام می دهند – آیا نرخ تبدیل شما در اینجا بسیار پایین است؟ در این صورت می تواند مسائل ناوبری و تراکنش را نشان دهد.

    هدایت مجدد موبایل

    مطمئن شوید که کاربران تلفن همراه به آنجا که می خواهند فرستاده نشود و نه صفحه اصلی ، شما فقط در صورت تغییر مسیر به صفحه اصلی درخواست می کنید که از شما درخواست کند.

       

    • بیشتر مردم می خواهند نسخه های بین المللی را به جای داشتن دامنه های فردی به زیر پوشه ها قرار دهند: مثال.com/fr.
    •  

    • کشور هدفمند را در کنسول جستجو مشخص کنید.
    •  

    • از hreflang و alternative altern استفاده کنید تا به روشنی نشان دهید که چرا ممکن است محتوای زیادی وجود داشته باشد که می تواند مانند یک کپی کردن از یک خزنده باشد.
    •  

    • اگر سایتهایی به یک زبان مشترک دارید که به کشورهای مختلف خدمات می دهند ، اطمینان حاصل کنید که نسخه برای هر دو نسخه اصلی است.
    •  

    • از ارز صحیح استفاده کنید.

    اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه فقط یک کد رهگیری تحلیلی وجود دارد و در سراسر آن یکسان است – با جدیدترین نسخه می توانید اطلاعات جمعیتی را بدست آورید که ممکن است نشان دهد که مقصد شما در چه شرایطی گمراه می شود ، یا حتی انواع جدیدی از مشتریانی که تصور نمی کردید.

    برای به دست آوردن تصویر کامل از فعالیتهای بازاریابی ، حساب Adwords خود را پیوند دهید.

    حذف آدرس های IP داخلی

    هرچه شرکت شما بزرگتر باشد ، این موضوع بیشتر مرتبط است – بازدید از طرف کارمندان شما می تواند آمارهای شما را به شدت هجوم آورده و به شما اطلاعات غلط را تغذیه کند.

    پیگیری رویداد برای تعامل با کاربر که می خواهید ردیابی کنید فعال است

    ردیابی رویداد برای ردیابی تبدیل بسیار مهم است – کلان و میکرو – اما در تجربه من یک بار که این کار به مرحله اجرا گذاشته شد ، نیاز به آزمایش دارد ، دوباره تست کنید و یک بار دیگر برای شانس – اگرچه از لحاظ فنی از نظر تئوری بسیار ساده است ، من همیشه کاربرد عملی را پیدا کرده ام کمی مشکل شاید فقط من باشد!

    پسر در آنجا آن را دارید – یک راهنمای حسابرسی فنی. به قسمتهای دو و سه راهنمای راهنمای حسابرسی سئو ما مراجعه کنید.